_csrf 0ed7d5ff-2dee-4d2b-90bb-e639769f01b7 /e67518694e967e317090121c65df0bc75c3109ec/assets no

Det globale koronaviruset har gitt oss alle nye utfordringer. Siden vi ofte mottar spørsmål om pakkene eller leveranse av pakkene, har vi satt sammen de viktigste spørsmål & svar for deg.
Hvis du har spørsmål om bestillingen din kan du nå vår kundeservice fra kl. 08.00 til 18.00 på tlf. 37 25 16 00.

Må jeg bekymre meg dersom de bestilte varene mine kommer fra et risikoområde?
Nei. Du trenger ikke bekymre deg for varene. Alt du bestiller fra oss blir sjekket med største omhu på forhånd, av vår kvalitetsavdeling. Hvert plagg går gjennom en beholder med varmluft på ca. 110 grader. Våre leveringspartnere overholder også kompromissløst alle foreskrevne helse- og hygienestandarder i tillegg til gjeldende forholdsregler når det gjelder sikkerhet. Varene overleveres uten kontakt.

Vil pakken min bli levert?
Selvsagt vil vi sende pakken din som vanlig. Det kan imidlertid være forsinkelser hos logistikk- og postselskaper, slik at leveringen kan skje på et senere tidspunkt. Vi beklager det.

Hvordan får jeg pakken min levert?
Det vil fortsatt bli utlevering av pakker. Mottakers signatur vil imidlertid ikke være påkrevd inntil videre. Leverandøren er pålagt å levere varene til postkasse eller lagringssted.

Jeg vil gjerne bestille nå, men kan ikke hente pakken av helsemessige årsaker. Kan jeg også utsette leveringsdatoen?
Selvfølgelig. Du har anledning til å spesifisere en ønsket dato for din levering. Så nå kan du velge din favorittmote og bestemme individuelt når du vil motta pakken din.